loading...
استحکام خانواده
افزایش بازدید
ابتدا کد داده شده را در قالب خود بگذارید ، حداکثر 12 ساعت بعد لینک شما تایید میشود

ys بازدید : 160 دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

روش اول با درد کمتر

برای از بین رفتن پرده باید بر آن فشار و ضربه آلت مرد وارد شود و پوزیشن معمول زن زیر- مرد رو، میتواند این را عملی سازد.

این روش تحریک زیادی را ایجاد میکند که زن را به ارگاسم نزدیک میکند.

در این روش بعد از معاشقه و زمانی که قصد دخول دارید مرد باید همزمان با مالش سینه های زن با یک دست و تحریک کلیتوریس زن با دست دیگر، همسرش را به مرحله ارگاسم و ارضا نزدیک کند ولی قبل از اینکه به ارگاسم برسد دخول را انجام دهد. یعنی زمانی که زن لذت زیادی احساس میکند تحریک کلیتوریس و سینه ها توسط مرد متوقف شود!!! و مرد دخول را انجام دهد. برای تحریک و مالش کلیتوریس از ژل لوبریکانت استفاده نمایید و آرام آرام تحریک را شروع کنید و این ناحیه را با خشونت ماساژ ندهید.

البته در همین حین که مرد مشغول دخول است زن با یک دست به مالش سینه های خود و با دست دیگر به تحریک کلیتوریس بپردازد. به این شکل به احتمال زیاد درد کاهش خواهد یافت و حتی شاید احساسش نکند. از ژل لوبریکانت هم برای لیز کردن واژن و راحتی دخول میتوانید استفاده کنید که از داروخانه ها قابل تهیه میباشد.

روش دوم با بی حسی و بدون درد

در این روش زن لذتی از طریق دخول احساس نخواهد کرد!

در این روش بعد از معاشقه و عشق بازی، مرد باید از ژل بیحسی لیدوکایین 2 درصد برای بیحس کردن ورودی دهانه واژن همسرش استفاده کند. و بعد دخول را انجام دهد که بدلیل بیحسی دردی احساس نخواهد کرد. لیدوکایین را میتوانید از داروخانه ها تهیه کنید. همچنین مرد از کاندوم استفاده کند. در چند شب بعد از پارگی بکارت هم، از ژل لوبریکانت برای لیز کردن واژن و راحتی دخول استفاده کنید. تاثیر اسپری بعد از دو تا چهار دقیقه ظاهر میشود پس باید چند دقیقه قبل دخول اینکار انجام شود و روی ورودی دهانه واژن باید زده شود!

البته قبل از استفاده از لیدوکایین، آن ناحیه را با آب و شوینده مخصوص بانوان بشویید.

روش سوم

به یک متخصص و جراح زنان مراجعه کنید تا با بیحسی و یک جراحی سرپایی، پرده را بردارد.

روش چهارم

دراین روش میبایست برای از بین بردن پرده بکارت از انگشت استریل بهره جست تا درد ناشی از پردگی بکارت با ادغام با درد ناشی از کشش جداره واژن، درد را مضاعف و حاد تر نکند.

در ایام و هفته های آتی پس از حذف پرده بکارت نیز ، انگشت ضد عفونی شده ی مرد تا تحقق گشادی مطلوب واژن وظیفه دخول را بر عهده می گیرد تا ضمن کاهش درد یا منتفی شدن درد، واژن به آرامی و در نهایت لطافت و ظرافت به گشادی مطلوب رسیده و در نهایت مهیای ورود آلت تناسلی مرد برای تجربه رابطه جنسی با دخول گردد ، مگر آنکه واژن دختر قابلیت اتساع زیادی داشته باشد

همانطور که می دانیم گرما انبساط و سرما انقباض را در پی دارد. بنابراین برای انقطاع یا کاهش هر چه بیشتر درد  متاثر از دخول انگشت به قصد زایل ساختن پرده بکارت پیشنهاد می شود  نوعروس ، به مدت کافی نشیمنگاه خود را در وان آب گرم و در صورت فقدان وان در تشت آب گرم قرار دهد تا بکارت شل و از طرفی گسست، بین دو جداره ی به هم مماس واژن بروز یافته و دخول انگشت نیز به سهولت صورت پذیرد گرچه قبلا با برانگیختگی جنسی و ارگاسمهای متعدد ترشحات چسبنده واژن لغزندگی لازم را هم جهت دخول فراهم آورده است.

البته دخول انگشت، باید بعد از خروج دختر از آب گرم و در محیطی فاقد تنش روحی و جسمی انجام گیرد زیرا حرارت ، تشدید گر درد خواهد بود. بعد از پارگی ی پرده نیز پیشنهاد می شود ، بدون فوت وقت به منظور تسکین یا کاستن از سوز احتمالی پدید آمده از پارگی بکارت ، نشیمنگاه خود را در وان یا تشت آب سرد قرار دهد.

زیرا سرما علاوه بر انقطاع سریع خونریزی به نوعی با خنک سازی سوز ناشی از خراشیدگی دیواره واژن ، نورنهای حسی گیرنده درد را به میزان قابل توجهی بی حس و کرخت کرده و مانع یا مخل انتقال پیام درد توسط آنها به مغز شده و متعاقب آن ، یا درد منقطع یا از شدت تاثیرش به میزان چشم گیری کاسته می گردد.

بعد از طی این مرحله تا زمان انقطاع کامل خونریزی که ممکن است چندین روز به طول بینجامد تحرکی به قصد گشاد سازی واژن انجام نشده و مرد به دقت و با حساسیت و وسواس خاصی آرامش و آسایش روحی زن را فراهم ساخته تا وقوع جراحات روحی ی احتمالی در وی به دلیل دردهای احتمالی ی جسمی منتفی گردد.

مرد بعد از رفع خونریزی و مراجعت نوعروس از آب سرد مجددا وی را به آغوش کشیده و به میل او آغاز به به نوازش و معاشقه کند ؛ اختتام معاشقه نیز چشاندن مجدد شهد ارگاسم یا ارگاسمهای متعدد به نو عروس با تحریک پستان و … به روش درخواستی او و نهایت رختخوابی گرم و نرم برای رفع خستگی و تجدید قوای زوجین.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
نمایش رایگان بنر شما در هزاران سایت عضو لینک باکس فقط کافی است در سایت های زیر عضو و فعال شوید تا بنر شما در لینک باکس سایتهای عضو نمایش داده شود فعال یعنی گذاشتن کد داده شده لینک باکس و بنر در قالب خودتون دوستانی که با فعال کردن بنر و لینک باکس مشکل دارند لطفن پیام دهید تا کمکتان کنم http://2baner.ir http://Lbab.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 104
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 250
  • بازدید سال : 6,589
  • بازدید کلی : 108,558
  • کدهای اختصاصی